Nurse2121 Yok doktorum doç. Hamileleğm çok riskliydi cocugumu kucağma aldysam önce Allah sonra onun sayesınde ama her hastanın tablosu farklı tabi. Bana zaten amelıyattada bıseymde kan yoktu fazla dedi ama ben ne olduğunu bılmıyorm 🤷♀️ Sezeryandan sonrada karnımı 2-3 kere bastırdılar bi o sırada bıraz kanamam oldu. Sonra yıne yoktu kanamam ultrasonlada bakıldı bişey yoktu yani 🤷♀️