Mis-55 benim oğlumda1 yaşında bazen aynı dediğiniz gibi 10 dk arayla bile uyandığı oluyor bazen uzun uyuyor. Benim gözlemlediğimde öyle sık uyandığında mutlaka bir derdi var. Ya gazı var, ya çok sıcak geldi, çişi geldi ondan uyandı gibi. 5 aylıkken uyku eğitimine başlamıştım danışmanla ama içim rahat etmedi hala bir cesaret başlayamıyorum. Üstelik danışmanımızda çok iyi gerçekten hiç ağlamadı ama ben yanımda yatırmayı sevdim. Birde gündüz çok uyuyorsa ondan da uyanıyordur.