Doktorumun önerisiyle içine azcık süt katarak bir kek yaptım önce. Üç gün onu verdim. Sonra yoğurt çorbası verdim. Sonra yoğurt sonra peynir üçer gün arayla. Bişey olmadıkça yükselttim. Ağzının etrafında tanecikler oluyo hala ama doktorum kanlı kaka veya vücudunda fazlaca geçmeyen egzama olmadığı sürece devam dedi.