Kızlar bebeğim 6 aylık yüzüstü koyuyorum aktivite yapmak için ama hiç istemiyor o şekilde durmak önüne kitaplar oyuncaklar ayna her şeyi denedim ama yok bide yüzüstü koyduğumda sürekli kusuyor ( yemekten hemen sonra koymasam bile) ya da aşırı gaz çıkarıyor anlamadım neden böyle bu sorunu yaşayan ya da bir önerisi olan varsa fikir verebilirse sevinirim