Herkese merhaba, bebeğim 5 aylık, bir haftadır o kadar sık kaka yapıyor ki, günde 6-7 oluyordur. Sadece anne sütü ile besleniyor. Bir huzursuzluğu yok. Sümüksü de değil. Ama yine de tuhafıma gitmeye başladı. Miktar olarak da hep az az. Başına böyle bir şey gelen var mı?