Meraba arkadaslar oğlum Ekim’de 4 yaşına girecek ve 8aylikda bir oğlum daha var üç yıl sonra oda 10 Ekim’de doğdu ama büyük oğlum çok agliyo çok inatladiyo düşen şeyi bile eline alıp bana getiriyo kaldır diyo napmm lazm napicam bilmiyorum çok agliyo herşeyi ağlayarak istiyo