Merhaba biz üç aydan beri relactaz kullanıyorduk gürültülü kaka falan geçmişti doktorumuz da altıncı ayda geçer zaten hepsi demişti altı aylık kontrolümüzde gürültülü kakanın falan bittiğini söyleyince damlayı bırakın dedi ama pazartesi bıraktım gürültülü kaka yine başladı bebeğimde huysuzlandı gibi sizin nasıl oldu altı aydan sonra tecrübesi olan var mı