-havaozek oğlumda da ilk doğduğunda vardı damla verdiler geçmişti ama şuan 3.5 aylık tekrar olmaya başladı göz doktoruna götürdüm bi şey yapamayız dedi bebeklerde bazen göz yaşı tıkanıklığı oluyomuş 9. Ayda geçmiş oluyo bol bol gözlerinin altını ovun dedi sizde bence bi doktora sorun öyle damla kullanın ☺️