Anneko yaa yazık bu babalar hep aynı. Benim eşim de öyle 🙈🙈🤭 bu defa bende eşimle bana 1 valiz , kızıma 1 valiz hazırlıyorum. Sürekli kuma beleneceğinden ve üstüne yemek dökeceğinden için hiç kuşkum yok sanırım anca yeter bir valiz ona 😃 bu arada açığım canım ama kombinle filan çok takılan biri değilim yani ne olsa giyiyorum ve salaş normal giyiniyorum tontikim azıcık ve hamileyim yanıyorum 🤭🤭🙃