Masal001 Kızlar 2 ay 5 günlük bebeğim var ailem piknige gidiyor beni de çağırdılar sizce gitsem bisey olur mu 2 aylık bebekle gidilir mi piknige hamak kurmuşlar emzirmem içinde araba var dolastirmam için bebek arabası da var sizce sıkıntı olur mu yaa
Yoruldum Masal001 15 günden beri çıkıyoruz hava çok güzel , bebeği ne çok kalım ne çok ince giydirin hiç bir şey olmaz
BARTUMOM Masal001 asıl küçükken git hicbirsey olmaz ileride gitmen daha zorlaşacak . Misal ben oğlum 18 aylık gidemiyoruz gitsekte peşinde koşmaktan helak olup geri geliyoruz. Sizede iyi gelir temiz hava bebeginizde mis gibi uyur açık havada o aylardayken biz hep ormana yürüyüşe giderdik evde durmayan oğlum orada sakinlesirdi
Verammmm Be bebeğim 2 aylıkken gittim gayet de güzel geçti ki bebeğim uslu bi bebek olmamasına rağmen benim kini elimizde battaniyede sallayıp arabada pusetinde uyumuştu hiç sıkıntı da çıkmadı gidin bebek var diye hiçbirşeyden geri kalmayın
Yoruldum Masal001 bulunduğunuz konum da hava durumu nasıl tam bilmiyorum ama tek kat uzun kol (incecik bir uzun kol ) üzerine kolsuz askılı tulum iadesi diye düşünüyorum
aphrael Masal001 terletirseniz ve ustune ruzgar yerse hava carpar.. o nedenle cok da giydirmeyin terlemesin.. yoksa temiz hava neden carpsin aksine bol oksijen cok da guzel uyur buyuk ihtimal..soguk havadan degil terli cocuktan korkun
BARTUMOM Masal001 bizde İstanbuldayız bugün hava kapalı gibi şuan daha küçükte ince kumaştan uzun alt ve üst giydirip öğlene dogru ısınınca kısa kola gecebilirsin
tineanigra Masal001 ikizlerim var ilk pikniklerine gittiklerinde 15 günlüklerdi şuan 1 yaşındalar hala tam gaz devam açık havada çok güzel uyuyorlar
Yusufagahinannesi Masal001 bence bebekler açık havada çok rahat ediyor oğlum 20 günlükkenden beri sürekli çıkarırım. Şuan 13 aylık kesinlikle açık havada daha güzel uyuyor daha iştahlı yiyor ve günlerce yapmadığı büyük çişini yapıyor 😂