(Biraz uzun ve karışık kusura bakmayın yeni anne olmanın verdiği acemilikten) Merhaba buralarda yeniyiz kızımla 4 günlük olduk 2835 doğum yaptım Ödemini atıyor 2690 falan şuan ama her geçen gün daha çok büyüyor gibi hissediyorum. Sıkıntımız şu doktorumuz günde 3 defa mama verebilirsin dedi benim sütüm maşallah sağdıkca her iki göğüsten toplam ortalama 60 Cl çıkıyor ve bende günde bir kez mama gerisini sağdıkca biberonla vermeye başladım . Bu gece neredeyse 80cl sağdığım sütü içti 2 saatte uyandırırdım 4 saat sürdü bu sefer. şimdide mememi emmek istemiyor. Memeyi kesmemiştim hiç oysa ki meme,sağma, mama şeklinde gittim göğüs sırasını da karıştırmadım hiç anne sütü içtiği için pek üzülmüyorum ama memeden kaçmasa daha çok sevincem tavsiyesi olan var mı biraz karışık ve uzun oldu ( sarılığımız doğduğunda 5 di cuma günü tekrar gittik 7 ye çıkmıştı artar mı ondan da korkuyorum en geç 2 saatte bi en erken uyanırsa 1 saatte bir emzirmeye çalışıyorum sağım veya mama )