Kacgundur karnimda cok agri var bugun test yaptm 3 cizgi cikti doktora gittim ama sadece kam tahlili verdim doktora gostermeden geldm doktorum dogumdaydi dwgerimde 0.100 cikti bunun anlamini bilen varmi insallah negatiftir subatta yeni dogum yaptim erken dogum bebegim kuvezde kaldi onun bakima ihtiyaci var cok sukur sagligi yerinde ama bana bilgisi olan yazabilirmi :(