miray7676 Sezeryan sonrası regl düzensizliği oluyormu ? ben 6. ayımda ilk regl mi oldum şuan 7. aydayım ama halen olmadım çok korkuyorum bebeğim daha 7 aylık Midem çok bulanıyor düzensizlik oluyormu 🥹
Anneyimbennnn miray7676 bende şubatta doğum yaptım ilk adetimi nisan da oldum bir daha olmadım ben de bekliyorum