Arvenada Merhaba kızlar kızım 15 aylık ve halen popo üstü emekliyor yürümesi baya gecikti doktorumuz normal diyo ama bn çok endişeliyim var mı çevrenizde böyle emekleyen bebekler kaç aylıkken yürüdüler acaba🤔🤔🤔
Deletedmom115 Arvenada 18. Aya kadar zamanı var illa ki yürüyecek popo üstü giden çok bebek tanıyorum merak etmeyin.
Zhnce Arvenada benimki her yere popoyla gidiyor yüzüstü asla durmaz 11 aylık şuan ve yürüme konusuna gelince anca babasıyla karşılıklı oturup birbirimize yolluyoruz öyle gidiyor diğer türlü yürümek falan henüz yok
Arvenada Deletedmom115 umarım yürür 18. aya kadar ve bnde sevincimi paylaşırım sizinle lütfen dua edin benim için🙏🏻