Senem1234 Rumuz_13 merhaba , biz müşkinaz karimova’ya gidiyoruz. Doğdurundan beri doktorumuz kızım 1 yaşında şuan. genel olarak ilgili güler yüzlü ve cok güzel anlatan bir doktor. Bebeklerle iletişimi harika. Fakat fazla yoğun 😀