Tugbaoyku09 Kızlar bebegim 1 aylık. Kaka yapamıyor. Fitille yaptırdım 2 kere . Ne yapmam gerekiyor fitil dışında önerisi olan var mı ?
Ftsolgn Tugbaoyku09 poposuna birazcık zeytinyağı sürebilirsiniz ben sonuc alıyorum onu yapınca çok geçmiş olsun 🤗
Elisaaaahanimm Tugbaoyku09 belki gaz sıkışması vardır ondan da yapamıyor olur gaz damlası kullaniyormusun canım meme mi mamayla mı besleniyor
Melis2015 Tugbaoyku09 ayak topugunun altına 1damla adacayi yağıyla masaj yapın bn onda çare buldum bnm bebeğimde 23 gunluk
Deletedmom737383 Tugbaoyku09 Canım mama yiyorsa mamasına 1 çay kaşığı hakiki zeytinyağı koy çalkala ver bende öyle çare buldum
Ftsolgn Tugbaoyku09 ben de aynı markayı kullanıyordum ama bana eczacı kilosu kadar kullanın dedi. 3 kiloydu ve 3 damla hiç bir işe yaramıyordu doktor da 10 damlaya çıkartın dedi oylelikle kurtardık. Bir de saglikocaginin verdiği d vitamini ni kullanıyor musnuz? Benim kızımda da o damladan dolayı aşırı gaz olmuştu kesince düzeldi farklı bir markaya gectik
Betulertugrul Mama ile besleniyosa mamasini değiştirin. Bizimde oyleydi degistirdik duzeldi. Onun disinda kulak cubuguna zeytinyagini surun iyice. Popo deligine hafiften batırın cikarin bikac kere. Oda iyi oluyo. Ama devamli yapmayin aliskanlik olmasin 😊