Hatice_551 Hanımlar ben birkaç gündür gribim ve bebeğim de ara ara öksürmeye başladı acaba ona da grip mi bulaştırdım yoksa normal mi böyle olması? 😰 Eğer grip olduysa ne yapmam lazım? Yardım lütfen 🙏🏻
Deletedmom737383 Hatice_551 Canım 2 aylık bebek öyle grip olmaz korkma ben grip değilim ama bebeğim de ara ara öksürüyor 1,2 güne geçti öksürüğü kendinden doktora da götürdüm ama bir şeyi yok dedi
1ipeknisa Hatice_551 günde 10 defa ya kadar öksürük normalmiş bize de doktorumuz demişti say ne kadar öksürdüğünü Bi de kontrole gittiğinizde ciğerlerini dinlet
Omurorucova Hatice_551 korkmayın grip değildir serum fizyolojil ile burnunu acın her emzirme öncesi geniz akıntısı oluyor ondan dolayı öksürmeleri endişe etmeyin ara ara olur bu 4 ayına kadar sonra normale döner bazdn hırıltıda olabilir ☺️
1ipeknisa Hatice_551 bisey yoktur canım çok öksürür çok hapşırırlar içini temizliyo der büyüklerimiz ama sen rutin kontrollerinde baktır içinin rahatlamasi açısından çünkü anlıyorum Anne yüreği ❤🥰