Hilal096 bacım moralini bozmak istemem ama benim oğlum doğduğu ilk günden beri 5 dk uyurdu hatta 24 saat uyumamışlığı bile var o kadar kötüydüm. 9 aydan sonra başladı uyumaya. Bide doktoruna söyle hiç uyumadığını doğum anında bazı bebeklerde boyunca tutulma meydana geliyor o yüzden ağrısı olduğu içim uyumayan çok bebek var. Eğer sağlık sıkıntısı yoksa şükür et bacım uyumasın ne olacak sağlıklı olsun yeter. Bende çok bunalmıştım isyan edecek dereceye gelmiştim ama sonradan fark ettim ne zaman şikayetlenmeye kalksam karşıma sma hastası yavruların videoları çıkmaya başladım dedim kendime bu sana bir uyarı kendine gel evladın sağlıklı sadece uykuyu sevmiyor ya hasta olsaydı dedim ve sabrettim şükrettim sonra kendiliğinden düzeldi. Tamam saat 7-8 gibi başlamıyor gece uykusuna 12den sonra uyuyor ama en azından gece uykusunu alıyorum bende oğlumda buna şükür ediyorum gene de 🤭🙄