cutebabymom merhaba dezenfektanli spreyler den alın bı marka sıkın beklesin kokusu çıkana kadr 1 gün falan sonra isterseniz deterjamli bezle silin çıkmıyor ise kuamslari bizim çıkmıyor mesela iç kısımları sildik tekerlek vb denendi ise silin yeterli gbi yani