melek_42 Nerdeyse 1 aydır girmiyorum cevap yazmıyorum post açmıyorum neye cevap yazsam biraz hızlı gidiyorsun diyor bir şeyler yanlış gitti diyor cevap yazamıyorum artık silecem bu uygulamayı 😡😡 @adm
Tuba melek_42 cevap yazip gönderdikten sonra sayfayi yenile. cevabin gitmis oluyor. bir hata varmis ve adminler bu hatayi kaldirmakla ugrasiyorlarmis.