Merhaba anneler bebeğim 4 aylık ve emziye alıştırmak istiyorum Alışırmı?
Ve hangi emzik öneriyorsunuz
Philips almıştım sürekli öğrüyor ona alıştıramadım
Emzik emmmesini şu yönden istiyorum uykusu geldiğinde elini komple ağzına sokmaya çalışıyor ve öğrüyor
Ve emzik haricinde başka ne verebilirim