kids633 Biz serum fizyolojik yapıyoruz canım aspiratörle de çekiyoruz öyle rahatlıyorlar ki. 45 tl gibi bi fiyatı var serumu da eczaneden alabilirsin ilk başta yapmaya korkuyordum ama şimdi günde 2,3 kez yapıyorum mis gibi 😊 Bebişin bulunduğu odayı nemli tut bi kaba su koy yattığı oda da dursun sürekli aynı şeyi yaşamazsın🙃