Gizemcaglar01 Merhaba anneler doğum yapalı 5 ay oldu çok şiddetli saçlarım dökülüyor sizde de var mı aynı sorun çıldırıcam artık oluk oluk bir dökülme
lux33 Gizemcaglar01 benim de 4 ay oldu avuç avuç dökülüyordu Boom butter aldım saçıma keratinini ve sampuanini kremini aldım anında kesildi dökülmem Trendyol ve Hepsiburadadan bulabilirsiniz