Kızlar dün eşim eczaneden aptamil aldı 900 gram olanından açtım küçük küçük kahve rengi birşeyler gördüm sanırım ben yanlış gördüm diyip iyece içine baktım ama var böcek değil ama ne? Ne yapmalıyım bilemiyorum tarihide geçmiş değil evde yedek var onu veriyorum ama bu durumla karşılaşan var mı?varsa ne yaptı geri mi götürsek acaba ??