Kızlar benim bebeğim ne mama içiyordu nede pütürlü yemek yerdi 1 yaşına girecek persembe günü saldım bende üstelemedim hiç önceden zorla mama içiriyordum o neti severse onu şimdi önceden kan ilacını vermeyi unutup vermiyordum ama bu ara hep verdim bilmiyorum ondan mı ne çocuk bi anda yemeğe başladı ne bulursa bugün krep yaptım 2 tane ondan bile yedi yani mama içiyor bide anlamadım neden olduğunu ama büyük ihtimal kan ilacı sayesinde kabak yiyor suan ne bulursa yani biz ne yersek söyleyim dedim