Merhaba .
Kızım 1 yaş 1 aylık
Son 2 haftadır değişti üstüme tırmanıyor benim kucağımda duracak yere 2 sn bastıramıyorum ağlama krizi geliyor kimseye gitmiyor neden böyle oldu
Arada yapıyor bunu bazen akşam üstü bazen akşam
Mesela annemlere gittik bugün başta bir şey yoktu sonra kucak açıp ağlamaya başladı
Kendi Evimizdeyken de oluyor bu geçici mi neden böyle 😖