Blueandpurple72 Kızlar bebeğim 9 aylık humana mama kullanıyor balık tattirmak istiyoruz fakat mama ile birlikte yiyebilir mi maması keçi sütünden oluşuyo kafamız karıştı 🥺
Gok01 Blueandpurple72 mama ile birlikte derken ? Yani tattırın tabii ki balık beslenmesinde olması gerekiyor. Mesela mama içtikten 1 saat sonra verin yine sonra ki beslenmesine kadar midesi sindirir ☺️
Blueandpurple72 Gok01 gün içinde içmez sabahları kahvaltı niyetine içer bir günde bir geceleri içiyor mamayı hani süt var ya bişey yapar mı diye korktuk
Gok01 Blueandpurple72 yok canım ben de balık verdim ana öğün olarak mamayla destekliyordum sonra yemedi balık yağına döndük doktorumuz ara öğün olacak şekilde mutlaka balık menüsünde olsun demişti siz de mama içeceği saatte vermeyin içiniz rahat olur hem