Hellomoto Bizde durum böyle sma 2 numaraya geçince hiç içmiyor 9 aylık oldu 3 aydır hiç iciremedim acaba yemek tadını aldıktan sonrami sevmiyor yada mama tadı mı değişti normalde de 6 Aya kadar hep 60 cc yi geçmedi az içerdi bizim gibi olanlar ne yaptı
Juulidee Hellomoto bizde 7 aylık olduk canm sma 2 geçtik ama gündüz gram içmiyor anca gece uykusunda neden anlamadık bizde
Ozlemparlak Hellomoto benim kızım da içmemişti 7 ayı bittikten sonra içti alisti bence bi süre ac bırak ve mama teklif et mamadan sonra ek gıda ver ben öyle deneyerek icirdim 1 hafta denedim sonra eski düzenine döndürdm
zeynepbalci Hellomoto ben de 7 aydan sonra hip organik combiotikten bebelac Gold a geçtim, içmiyodu yani 2 ölçek içiyodu tek, maamyı değiştirip aralığını uzattım biraz 14 aylık 3 numara içiyo şimdi sıkıntı yok, sevmiyo olabilirler denemelisin canım
Blueandpurple72 Aa aynısı bizde de var bir gün kahvaltı bir gün mama veriyorum onu da zorla içer 😑 geceleri mecbur veriyorum ama onu da 120 CC ancak normalde 150ccyi bitirdi ek gıdaya geçtikten sonra mamayı aramaz oldu
Gok01 Hellomoto canım mama biraz çocuğa bağlı hani hangisini severse ama ben hipp denedim sevmedi aptamili sevmemişti bebelac gold kullandık 5. aydan sonra düzenli şekilde hiç yadırgamadı çok severek içti sindirimi de kolay
Hellomoto Blueandpurple72 Bi ara bir mamadan virüs mü çıkıyordu herkesi uyardılar almayın diye o humana mama mıydı acaba.
3erkeklihayat Hellomoto virus mu..kim dedi ne zaman dedi bunu..ne alaka..nasıl anlayamadım şu an..oğlum doğduğundan beri humana iciyor
Blueandpurple72 Hellomoto Sanmıyorum çünkü doktorumuz önermişti şuana kadar bı sorun yaşamadık başka mama olabilir mi acaba
Alpingo Hellomoto hipp combiyotik kullandık 6 ay sonra 2 numaraya geçince istemedi başka mamalar denedik 13. Ayda iyice buraktı