8 aylık kızım var 5 6 gün önce grip olmuştuk grip tam geçti derken 2 gündür öksürüklü hırıltı sesi var doktor propan verdi ama hiç bir işe yaramadı öksürüğü ve hırıltısı var doktor soğuk algınlanğından dolayı 4 5 gğne geçer dedi ama kızımı böyle gördükçe içim parçalanıyor var mı başka çare lütfen yardim edin 🤲