Bebegimin ilk disi cok agriliydi bir türlü cikmayinca ablam aldi gercek kehribar kolyesi, ilk 2 disi birlikte cikti kolyeden sonra salyasi azaldı. Sonra takmaya devam ettim 3.4. Dislerde hic ise yaramadi sonra doktor kontrolde gordu ve kesin bir dille cikartmami soyledi boynunu gidik bolgesine cok tehlikeli oldugunu soyledi ben de cikarttim daha takmadim. Yani anneye kalmis birsey bence 2.cocugum olursa takmam.