yanakreisinannesi Memenin süt dolup fışkırmasıyla anne olunsaydı ohooo . Hiç umrumda değil valla zorunda olup mama verende anne memesi sarkmasın diye emzirmeyende anne benim gözümde. Bebeğim sağlıklı mı sağlıklı tok mu tok önemli olan bu . Sakın üzülme . Malum onlara ekmek lazım her danışan her emziren para demek onlara . Kilosu da gayet güzel bence benim kızım 5.550ydi 3 ay kontrolünde suan 3 Ay 14 günlük aylık ortalama 700-800 falan alıyor doktor normal gördüğü sürece hiç üzülme .