Asel1naz2 benim kızım da uyurken yataktan düştü ama yüzüstüydü ben aldığımda hastaneye götürdüm tomografi çektiler kafatasında sağ kulağına doğru bir kaç küçük kırık var zamanla geçer ama düzenli olarak beyin cerrahına götür dediler bence bi götürün doktora en azından içiniz rahat eder