Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık bugün burun akıntıaı vardı hafif serum fizyolojik bitmiş evde bende vakumlu burun aspiratörüyle temizlemiştim rahatlamıştı gece burnu tıkandı şimdi sürekli ağlayarak uyanıyor serum fizyolojik olmadığından çekemiyorum genzine mukus gidiyor ağlarken tıkanıyor ne yapmam lazım bana biri yardım etain lütfen