Sedakr42 Kızlar ilk defa duydum vallahi anne sütü acır ekşirmiş. Uzun süre emzirmediğin zaman ekşirmiş hamileysen falanda acı olurmuş tadı. Benimde aklıma takıldı benim bebeğim geceden geceye emiyor uyanıkken almıyor hiç bende hiç sağmıyorum acaba ekşir mi ya hiç duymamıştım
Mcnkarsel Sedakr42 sebepleri sizin dediğiniz gibi duymadım, ben tat değişikliği annenin yediklerinden olur diye duyardımhep. Mesela acı yenmesi tadı bozar diye.
Elfvli Sedakr42 kizim 10 aylikti tekrar hamile kaldım. Benim sutumun tadi önce tuzlu gibi oldu sonra eksiye döndü sonra da kesildi. Bebeğim de emmeyi bıraktı bu süreçte.
hpyme Sedakr42 yok öyle bişey hurafe. Yediklerin tadını değiştirir sadece. Başka şeylere inanıp vesveseye girme hiç.
Sedakr42 bluem canım benim sütüm demiyorum bak iyi oku hamile değilim bebeğim daha 2 aylık. Benim sorduğum bebeğim geceden geceye emiyor ve bunu söylediğim bir kaç kişi sütün bekleyince ekşir tadı değişir bebeği hasta eder vs dedi. Daha önce hiç duymadığım için sormak istedim
Sedakr42 Fatimaafr 2 ay 12 günlük 2 haftadr böyle kesinlikle almıyor uyanık. Bnde geceden geceye emziriyorum
Deletedmom_38 Sedakr42 benim oğlumda 6 ayşık son 3 haftadır gündüzleri sütümü içmiyor geceleri içiyor o kadar ve bende sağım yapmıyorum bir ara annem şey demişti belki sütün tadı değişmiştir ondan dolayı içmiyor diye
Sedakr42 Deletedmom_38 evet bende geceden geceye emzirdiğim için ekşir sütün beklerse diyorlar bilemedm ne kadar doğru bekleyen sütü sağ dök dyorlar
___ Yok ya ekşimez niye ekşisin hurafe o inanmayın ama size tavsiyem sağın sütünüzü kesilmesin o aylarda meme reddi olabiliyor geçici bir durum oluyor genelde,birde mastit olursunuz süt birikirse ona dikkat edin o çok kötü .
___ Bekleyen sütün yağı geride kalıyor öndeki süt yağ ile birleşmiyor su gibi oluyor ön süt, belki ondan demişlerdir sağ dök ilk sütü diye .Gerçekten de su gibi koyu değil ön süt.
___ masumbiranne yaaa bilmiyorum valla ben pek inanmıyordum şahit de olmadım ama öyle diyorsanız doğrudur 😊
masumbiranne ___ ben bı göğsünü bebeğe hiç vermedim bı ara vereyim dedim almadine yapdiysam hep feryat etti enson sağdım biberonla direk cikardi bende koklaim kokusu farklı bir tadına bakdim ekşi asit gibi (lütfen dalga geçmeyin ebe benle çok dalga geçdi ama nedenini anlamam lazimdi)sonra sağıp sağıp duzelene kadar çiçek dibine dokdum