Papatya2636 bizde 2 buçuk aylığız yeni yeni düzene oturtmaya çalışıyoruz. Dediğiniz gibi saat başı emme olayı çok zor. Çünkü süt birikemiyor, haliyle tam doymadan yatıyor. Çabuk acıkıyor tam bir kısır döngü. Bir kere mama verip tam doymasını sağlayıp o emme aralığını uzatabilirsiniz belki. Onun dışında bana semiz otu, dereotu, tahin helvası ve smoothie (yulaf ezmesi,laktozsuz süt,badem,ceviz,muz,çilek rondodan geçirip atom içeceği yapıyorum) iyi geliyor. Ama asıl önemlisi pozitif düşünce ve uykunuzu alabilmeniz. Gün içerisinde yaptığınız bir yürüyüş, arkadaşla bir sohbet, bebek uyurken yaptığınız şekerleme, bir kafede içtiğiniz kahve bile etkisini gösteriyor 🙏🏻