KEREM0000000 rutin oluşturmanız için erken değil rutin doğdugu andan itibaren olusturlabilir. Uyku egitimi için erken zaten ilk 3 ay gece gündüz kavramı bile yoktur bu sebeple düzen de beklenemez. Bana sorarsanız en iyi donem 4. Ay atağı bittikten sonra 5. Ve 6. Ay civari. Biz 6.5 aylikken basladik. Rutinimiz cok uzun ve karışık değil zaten oyle uzun rutinleri sevmiyor. Biz alt degistirme, pijama giyme, el yıkama emzirme yapiyoruz. Yatagina uyanik bırakıyorum. Bazen mizmizlik ediyor dis vs dönemine denk gelince ama en geç 15. Dk içinde yatakta sağa sola dönüp uyuyor.