Merhaba hanımlar kızım 13 marta doğdu, doğduktan 1 hafta sonra gözleri çapak tutmaya başladı damla kullandık bir gözü düzeldi diğer gözü hala çapak tutuyor ara ara göz doktora gösterdik sağ gözünde sulanma olduğu tıkalı olduğunu söyledi damlayı bırakıp masaj yapmamı söyledi eğer geçmezse 1 yaşında ufak birşeyle birşey yapıyorlarmış iki gün oluyor sanki faydasını görmüyoruz ne yapsam bilemedim 😔