Almilasmoms Kızlar kızım 11 aylık pişik oldu ben bepanthol sudocrem kullandım pişiği geçti fakat şu bikaç gündür minik bi şekilde başlayıp biraz büyüyüp su toplayıp patlayan yaralar çıkmaya başladı hastaneden randevu bulamadım saglık ocagına götürdüm krem verdi ama bacaklarında da çıkmaya başladı su topluyor biraz büyüyüp patlıyor yara olup deri atıyor hastaneden randevu aldım çarşamba gidicem sizlerede sorayım dedim ilk defa böyle bişey görüyorum 😞
Gokyuzumm Almilasmoms hiç pişik gibi durmuyor maalesef randevu çok uzak tarihte ise bı şekilde özel bı hastaneye götürmeye çalışın. Allah korusun daha çok yayılıp artabilir 😕 Çok geçmiş olsun 🤲🏻
Zeyzeytu Pişik değilde el ayak hastalığı olblr. Şuan çok yaygın bnm kızımda yaşıyo. Azda olsa ateşi vs varsa kontrol edin. Yakın zaman da götürün doktra tabiki