Prensescik toz alerjisi olabilir doktora goturmeniz lazım geç kalmayın ilerlemesin kizim 2 yaşında oda gözlerini ovaliyor kirpistirip duruyordu doktora götürdük toz alerjisi dedi ve 2 damla verdi şimdi onları kullanıyoruz pikniğe gitmiştik orada rüzgar esip toz kalktı hep ondan olmuş bence doktora götürün ice ilerlemeden