Nisakusum Normalde günde en az 5 bez arıyorduk ikisi kakali olacak şekilde Bugün 3 bez artık ilk kez sadece biri kakali Beslenemiyor mu anlamadım sütüm de var Mastit olmuştum iki gün sürdü bugün iyiym sütüm ar emiyorda ama neden azaldı sizce
milletsanaseymiolacak Nisakusum merhaba nemde aynı sorundayım 40 günlük bebeğim bugüne kadar günde 6-7 kez kaka yapardı 2 gündür 1-2 kez kaka yapıyor kanız mı yoksa düzene mi giriyor anlamıyorum 🥺
Gokyuzumm Nisakusum Eğer normal zamanından farklı bir durum yoksa bebekte bir sorun yoktur. Beslendiği vücuduna yarıyor demektir 👍🏻
Ebruefnan Nisakusum ayy iki gündür kızım 1 defa yapıyor kaka bende endiseliyim 2 ay 21 günlük sütüm var emiyor huzursuz değil ama 1 yapması kafami karıştırıyor
Merve3333 Nisakusum Benim oğlumda 2,5 aylık biz günde en az 5 çişli bez alıyorum.kaka iki günde bir yapıyor.
Idilg milletsanaseymiolacak huzursuzluk vs.yoksa normaldir kabız olsa hiç yapamaz yada yaparken çok zorlanır cok ağlar
Idilg Doymamış olabilir yani öncelikle aklıma bu geldi benim bebegmde neredeyse 2.5 aylik 24 saat içinde mi 3 bez aldiniz? Ağır miydi bezler
Deletedmom738372 Ebruefnan sadece anne sütü alan bebeklerde olabiliyor canım büyük kızımda öyleydi bebekken bu bebeğimde 40 ı çıkmadan önce öyleydi
Elif123res Benimde bebeğim günde bir kere kaka yapıyor gaz sazcısı var emzirme danışmanı gayet normal dedi kilo alımı iyiyse besleniyordur korkmayın kaka bir beslenme göstergesi değil ki
Bsrmrym Kakalı bez sayısını çok önmsemeyin. Rengi önemli sadece. Bizde 10 günde bir yaptığı bile oldu sonra düzeldi çok şükür. Çişli bez sayısı önemli olan onu da doktorlar minimum 4 5 diyor
Deletedmom738372 Nisakusum 2 ay 20 günlük bebeğim ve günde 3 veya 4 kakalı bezi oluyor doyduğunu biliyorum çünkü hem sütüm var hemde doktor emzirmeyle devam gelişimi güzel demişti🌸
ozomom Nisakusum kızım 4 aylık olmak üzere 2 aylık olana kadar her gün 2–3 kez kaka yapardı 2.aydan sonra tık diye kesildi artık ya günde bir ya da 2-3 günde bir yapıyor 🙂