Rabiia Merhaba kızlarr uzun süredir yaşadığım problem var, özellikle renkli yada siyah çamaşırları yıkıyorum yıkadıktan sonra asarken farkettim içlerinden bazı kıyafetler iğrenç tuhaf kokuyor başına gelen varmı niye böyle oluyor ya
Neslimmmmm Rabiia işte o bazı kıyafetler kötü kokuyor onları atmıcaksınız makineye kumaşları kötü olduğu için yumuşatıcı kokutmuuor.ben 1 sene çektim neler denedim neler meğerse sorun kumaştaymış☺️😄
anayimbenn Rabiia 1 Makine temizleyicisi kullan 2 çamaşırı yıkar yıkamaz as 3 astığın yeri havalandır
secoz Rabiia yaa geçen gün aynı durumu yaşadım, çamaşırı ıslak bekletiyor musun? Yada makinanın içinde yıkanınca hemen alıyor musun, ben 2 kez yıkattım koku gitmedi yumuşatıcıyı direkt makinaya döktüm öyle düzeltti
Mavi1602 Rabiia kesinlikle makina fazla doldurulmaması gerekiyor bende uzun zaman sonra bu sorunu çözdüm renkli ve siyahlarda oluyordu dediğiniz gibi makinaya az çamaşır atmak lazım
NevinM Rabiia makine temizleyici ile makine temizleye bilirsin bide çok fazla doldurma bende aynı problemi yaşıyordum çok doluluk olduğu zaman oluyor genelde
Milamom Rabiia makineyi çok doldurmamak gerekiyor ve program süresi yeterli gelmiyo olabilir temizlik için birde program bitince en kısa programda yumuşatıcı ile tekrar yıkıyorum o zaman daha çok kalıcı oluyo koku
Gulsahek Bende aynı sıkıntıyı yaşadım servis çağırdım ve sorun deterjan çekme gözüteymiş meğer deterjanı ilk yıkamadaamaşırı ıslatırken çekiyormuş yani çamaşıe duru suyla yıkanıyormuş her seferinde 😵💫 ben şikayetçi bile oldum hatta enfeksiyon hastası oldum çamaşırlarım düzgün yıkanmadığı için.
yavrubalin_annesi Gulsahek teşekkür ederim benim de arçelik. Ama sorunu sadece siyah çamaşırlarda yaşıyorum. Siz tüm çamaşırlarda mı yaşamıştınız?
Gulsahek yavrubalin_annesi evet ama siyahlar daha yoğun kokuyordu yıkanmamış gibi arçelikte bu sorun hep oluyor ya sıkıntılı. Servis çağırın ve deterjan gözüne iyi baksınlar deterjanı suyla birlikte önden çekiyorsa eğer ondan oluyordur. Servisler anlamıyor ya 4 kere geldiler anlamadılar en son başka sergis geldi o anladı makina değiştirdiler. Garanti geçmediyse genel müdürlüğü ara şikayet et. Sürekli enfeksiyon kaptığını söyle makinanın yıkamadığını söyle sizi dava edicem de baya ben öyle dedim değiştirdiler artık.