merhabalar Sütüm azaldığıni fark etmediğim için iki ay boyunca oglum aç kalmış ben diş vs zannettim hemşiremiz mama ve kaşık mama vermem gerektiğini toparlanmasını önerdi karbonhidrat ağırlıklı besle dedi. Size şunu sormak istiyorum şu an 6.5 aylığımız kaşık mamasını direkt yapınca yemedi ek gıdayı reddediyor kaşık mama tozunu yoğurduna meyvesine ya da yumurtasına katsam olur mu