Deletedmom136 Sdademi sıfırı 500 tl miydi ? Bence yüksek değil ben aldığımda 1000 tl civarındaydı. 500 tlye alsam 200 liraya satarım bence siz de sıfır alın 500 tlye bulduysanız daha mantıklı olur
Sdademi Deletedmom136 evet babymall da indirime girdi 500 tl ye ben acaba daha uyguna alabilirmiyim diye size sormak istedim ihtiyacım var çünkü limitimde okadar yok 2. El siyah buldum uyguna ama grisi sizdeki rengi çok hoş eğer düşünürseniz biraz daha inmeyi almak isterim
Deletedmom136 Sdademi babymall a baktım 1.159 tl olarak görünüyor chicco ohlala. Ben aldığım fiyatı baz aldığım için daha fazla indirim yapmam satmama değmiyor bile bebeğime saklarım ilerde biner yine daha iyi :) umarım uyguna bulursunuz