Deletedmom_11 Biz de baya kullandık uyku konusunda bisey diyemem yani ağrıyı falan geçirmez heralde ama gün içinde olan o kaşıntıyı alıyor. Yazık kuzum elini tam gücüyle ağzına sokmaya çalışırdı kullanınca bi kaç saat onu yapmıyodu mesela. Doktora ve eczacimiza sormuştuk tamamen bitkisel gönül rahatlığı ile kullanın demişti