Merhaba kızlar bebeğim kimin kucağına gitse aç gibi hareketler yapıyor yan alırsın memelerine yaklaşır elini emer sırtına alırsın omuzlarını emer ağzını şapırdatır sürekli emme halinde bunu görenlerde sütün mü yetmiyor bu çocuk doymuyor mu diye sorunca hem sinirleniyorum hem moralim bozuluyor…çünkü kilo alımı gayet normal bez sayıları gün içinde iyi hatta kesik kesik kusar sütüm de var yani az değil ama bebeğim sizce neden böyle emzik de canı isterse alır tamam anlıyorum emme refleksmiş bebeklerde ama gel bunu insanlara anlat