Kizlar herkese merhaba yüzümde güneş ve doğum lekesi oluştu ama malesef bayağı oldu onunr geçemedim. Doğum yapalı 6 ay oldu emzirdigim için etki gücü yüksek ilaçta kullanamıyorum. Başına gelen ve lekelerden kurtulan var mı aynalara küstüm resmen insanların yüzüne bakmak istemiyorum