Yani ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım gerçekten bu aralar şaşkınım . Kızım 10 ay 9 günlük . Bu zamana kadar hiç kolay bir bebek olmadı koliği gazı dişi falan hep zor bi bebekti. 6. Aydan sonra biraz biraz düzene girmişti ki bu 10. Ay gelene kadar. Elinden bişey alınca veya istemediği bişeyi yapınca çığlık atarak ağlıyor . Evin içinde sürekli paçama yapışıp kucak istiyor . Akşam uykuları deseniz zaten hiç düzelmedi ama bu ara iyice felaket . Akşam 9-10 gibi yatar ama sabaha kadar 50 kere kalkar . 6 tane dişi var köpek dişleride şiş gibi ama emin değilim . Uykuya memede 15 dkda dalardı şimdi bazen 45dk bazen 1 saati buluyor . Mememi ısırmaya başladı acıdan ağlıyorum artık . Var mı 10. Ay atağını sağ selamet atlatıp bana fikir verecek olanlar ? Hani şöyle yaparsan daha kolay olur ya da atak bitince gör bak neler öğrenmiş olacak ve düzene girecek diyen birileri ? Çok ihtiyacım var bunları duymaya ama kötülerinede açığım tabi ☺️