25 günlük ikizlerim var 34 haftada dogdular hava çok sıcak oda derecesi 28-29 kucukler diye herseyden korkar oldum bebeklerinizi nasil giyitip uyutuyorsunuz nasil serinlemesini sagliyorsunuz odanin ben hasta olacaklar diye korkuyorum tecrubeli anneler deneyimlerinizi paylasirmisiniz