birmeleginannesiii kaç aylık bebeğiniz?
Kızım da küçükken biraz ağlıyordu ama bu korkuyu veya endişeyi aşmamızda doktorununda çok katkısı oldu. Her yanına gittiğimizde önce konuşur, sever, balon verir bi de lolipop verirdi eczanelerde satılan multivitaminlerden.
Bunun dışında biz evde hep doktorculuk oynuyorduk. Kızımın da ilgisi vardı buna. Hem doktorunun yaklaşımı, hem bizim konuşmalarımız, hem de doktorculuk oynamamız faydalı oldu bence. Şu an mesela doktora gidiceğimiz zaman “bana balon ve şeker vericek, nefes al nefes ver diycek” diyor.