Cansu76 bnce doğum kilosuna göre güzel benimki 3400 doğdu 8600 olduk 6.aydan sonra resmen durdu kilo alımı ama doktorumuz normal dedi birde ek gıda kabulü azsa normaldir çevreye bakmayın bnimde bir ara psikolojimi bozdular doktorumuz her bebek kilolu olmak zorunda değil sağlıklı bebeğin dedi